aysshl göğüs dolgunlaşması ve aşırı hassasiyet, ara ara karnımda batma ve sürekli karın ağrısı birde akıntı 🤦♀️Regl olacağım sandım 5 te de yerleşme kanaması gördüm. O gün test yaptım pozitif çıktı 1-2 saat sonra lavaboya gittim kanamam gelmiş. Dedim herhalde test yanlış ya da düşük oldu. 3 gün sonra doktora gittim çok şükür ponçiğim şu an tam 17. Haftasına girdi 🤗🥰