Bsrdmrblk1 Merhaba hanımlar ilk 3 ay ne bulantı ne kusma hiçbir şey yoktu 3 ayı geçtik iki gündür bulantı ve kusma başladı kusmak beni çok zorluyor üç aydan sonra kusma ve bulantı başlar mı normal bir durum mu bilginiz var mı
Pnr_KMRC1 Bsrdmrblk1 aynısı bende oldu ama kusma yoktu bulantı vardı iki üç gün devam edip geçmişti hangi vitaminleri kuşlanıyorsun kan hapı miğde bulantısı kusma yapıyor
Bsrdmrblk1 Pnr_KMRC1 yeni bir vitamine geçtik İmom OMEGA diye ilk gün içtim o gün kusma bulantı olmadı dün içmemiştim dün oldu ilaçla alakalı olabilir mi
Pnr_KMRC1 Bsrdmrblk1 benim ilaçla alakalıydı ama senin içmediğin gün olmuş bilemedim ki bi iki gün ara ver istersen dene bakalım kaçıncı haftadasın şuan
Bsrdmrblk1 Pnr_KMRC1 evet deneyebilirim aslında çok teşekkürler 🙏 13+2yiz şu an hiç olmadı diye seviniyordum yeni olmaya başlayınca beni korkuttu biraz
Pnr_KMRC1 Bsrdmrblk1 aynı durumu aynı haftada yaşadım cnm 13 üncü haftada miğde bulantısı yapıyor multivitamin o ara bıraktım multivitamın ve kan hapını 14 te başladım iki günde bir şeklinde aldım bişey olmadı şuan 15 inci haftadayım hergün alıyorum sorun olmadı 🫶🌸
Bsrdmrblk1 Pnr_KMRC1 çok teşekkür ederim bende aralık vermeyi denemeliyim inşallah dediğiniz gibi geçer 🥰🤍