Ruzgarr ben özel karataş hastanesi-aysel hanım'a gidiyorum. Çok memnunum. Doğum ücreti 2100'dü, 2018 yarısından sonra 2400 oldu. Şimdi yılbaşından sonra da 200-300 zaman gelicek gibi. 2600-2700 olur maximum diye düşünüyorum. Hastaneden ve doktorumdan memnunum. Tanıdığım çok var kendisinde doğum yapan.