Busra77- 15 haftalık ikiz gebeyim tüp bebekle doktoruma 3 gün önce gittim herşey cok güzeldi bugun kasık ağrım var biraz böyle kasık ağrısı yaşadınız mı ayrıca muane sıklığı önceden 3 haftaydı şimdi 1 aya cıkardı çok değilmi siz hangi sıklıkla gidiyorsunuz
GamzeElbir Busra77- merhaba canım, ben doğal olarak ikiz oldu benimde ilk haftalr 2 haftada bir gidiyodum sonra 3 haftaya çıkarttı. Kasık ağrın da normal bebekler büyüyolar merak etme. Ama için rahat etmezse doktoruna sor, görüşünü al ziyaret et istersen
minnakkurabiyelerim Busra77- iki haftada 1 gittim yeri geldi haftada 2 kere gittim pozisyondan dolayi göremediğinde fln hep çağırdı
cf__ Busra77- ben nerdeyse her hafta gittim doktorum ayda bire çıkardı o ağrılar benide çok korkutmuştu ama normalmiş büyüyorlar ve diğer bebeklerden daha farklılar bunu kabullenmemiz ve korkmamamız lazım
senanurr_00 Benim de başlarda 3 haftada birdi şimdi ayda bir ama doğumuma 76 gün kaldı yarın tekrar randevumuz var muayeneleri sıklaştırabilir miyiz diye sorcam çünkü çok ağrım sızım oluyor korkuyorum
Meloki senanurr_00 Benimde sol kasık ağrım var ikiz gebelik 15+6 haftalığım doktorunuz bir şey dedi mi
senanurr_00 Meloki Ağrılarım normalmiş minimum düzeyde hareket etmem gerektiğini söyledi kontrolleri 3 haftada 1e indireceğini söyledi. Ama zaten en başından beri bana sürekli istirahat etmem gerektiğini söylüyordu. Genellikle geceleri ağrım başlıyor çocuklar sertleştiği zaman özellikle artık alıştım 🥲 Umarım siz de sıkıntısız 30lu haftaları görürsünüz 💖
Adnuf59 Ağrınız olduğunda dinlenince geçiyorsa ve uzun süre olmuyorsa korkmaya gerek yok demişti bana doktor ama dinlendiğin halde geçmiyorsa dikkat etmek lazım dedi. Ben de ikiz hamileyim kontroller 2 hafta da bir ikizler sıkı takip ister diyor hep doktorum.