Bugün çatı muayenem vardı 38+2 deyim çok güzel çatın uygun hatta açılman bile var 3 buçuk cm gibi bir şey söyledi ama eve gönderdi kimle konuşsam nasıl gönderdi o kadar cm açılmayla sen yanlış anlamışsın falan diyorlar kafam karıştı ilk gebeliğim bir de bugün yarın doğum mu olur şimdi ben anlamadım