elfcu önceki doğumumda kanama ile acilden çakmak erdeme giriş yaptım ve bana bakmaları 1 saati buldu acil olmasına rağmen, sezaryen olursan alalım yoksa seni yatiramam yeterli hemşirem yok dedi doktor. Erken olduğu için de çocuk kuveze girebilir dediler. Oradan çıktım umraniye egitim araştırmaya geçmek zorunda kaldım, ve kontrolle 2 hafta sonra doğum yaptım. O yüzden çakmak erdem önermiyorum.