Hilal2901 1 saattir dediğiniz tatlı birşeyler yiyip uzandım tetikte bekliyorum ama hiç hareket yok ya sanki böyle çok zayıf bir şekilde bir kıpırdanma oluyor ama zor hissettim onu da yani iş konusunda da bu aralar hep ayaktayım gece de pek uyuyamıyorum sancıdan falan inşallah dediğiniz gibi ondandır