Selinlikcik Ben de normal düşünüyordum, hem özel hem devlet takipliydim, devlette de her seferinde farklı doktora gittim ve miyomumun olduğunu her doktora da söyledim, normal doğum istediğimi de söyledim ama hiç sezaryen olma ihtimalini arttıracağına dair bir şey söylemedi kimse. Benim normalden sezaryene dönmesinin sebebi bebeğim gelmek bilmedi, suni sancı verdiler ve onun sonucunda plasentada kanama başlamasıydı. Yani bence rahat olun, kendinizi koşullamayın. 😌