Kızlar 25+4 oldum kontrolüm vardı bu gün gittim doktora şeker yüklemesini ne zaman yapıcaz diye sordum şimdi bakıcam hepsine dedi, şeker yüklemesi yapmadan direk kandan yaptı açta değildim, şeker yüklemesi bu şekilde mi yapılıyor ben aç karna gidiyoruz şekerli içecek içiyoruz falan diye biliyorum ilk gebeliğim tam bir bilgimde yok