Merhaba doktora gittiğimde 11 hafta 4 günlükken doktor ben kesin kız diyorum sonra başka doktora gittim oda erkek dedi sonra 12 hafta 4 günlük kız diyen doktora gittim kesin kız dedi transvajinaldan da bi bakalım dedi sizce böyle hemen söylemesi doğrumu bana çok erken geldi bi yorum yaparsanız çok sevinirim