Hamalp Kumru2960 Ebubekiri kendide sevmeyebilir ilerde. Diğeri de güzel illa 2si mibolacak başka isim bakın ortak karar olsun
Maya2022 qizemizmir bir anda bu akşam karar verdik zeyd olacak nasip olursa bende yanına isim arıyorum
Saziye58 minikkurabiyelerinannesi minikkurabiyelerinannesi Alparslan güzel bende koycam oğluma inşallah Muhammed Alparslan 💙
07-02-2019 qizemizmir ilk oglum Ömer Yusuf ıkıncı oglum Yunus Efe 😍herkes Yunus Emre dıo kalıplaşmış dıye ama bızım farklı 🤭
minikprens_71 qizemizmir benim de erkek ve ben de bulamadim daha 😂😂 ama aklımda olanlari söyleyim Atlas Kerem Karan Ege Mustafa kemal(eşimin tercihi) Eymen Kağan Anıl Can Bu kadar😂🥲
yinehamile qizemizmir bende kararsız kaldım kız olsaydı ismi hazırdı,2 isim koyacaz biri Ali olacak ama diğerinde şimdi Kerem, Arda, Yağız, Çağan arasında kaldık.