
https://mutluresim.com/images/2023/03/16/9Boro.jpg](https://)
Merhaba geçen hafta cuma günü 5 haftalıkken ultrasonda minik bir kese gözüktü doktor 4+3 olarak gözüküyor dedi. Bugün 5+6 da tekrar kontrolüm vardı kese vardı ama yolk karından değil alttan muayene de gözüktü. Doktor haftana uyumlu değil dedi. Karından gözükmesi gerekirdi dedi hcg baktırmadım 1 haftadır. En az 10.000 olması lazım dedi kan verdim sonuç 10.000 çıktı tam. Haftaya tekrar gidicem böyle olup bebeği gelişmeye devam eden oldu mu?