Kızlar şuan o kadar çok aklım karıştı ki fikrinize ihtiyacım var.
E bebekten baby me bebek bezinden aldım 3 paket toplamda 150 bez ediyor.
Arkadaşımın biri 1 numara al dedi diğeri 2 numara al dedi.
1 numaranın kilo ölçüsü 2-4 kilo aradıydı
2 numaranın kilo ölçüsü 3-6 kilo arası.
Bebeğim erkek annemde dedi kız olsa küçük al derim genelde kız bebekler minyon doğuyor ama erkek bebekler bir tık kilolu oluyor 2 numara ideal dediği için 3 paket 2 numara aldım. Şimdi arkadaşa attım diyor ki ben sana 1 numara al demedim mi çocuğa büyük bez almışsın büyük bez takarsan kalçasında problem oluşur hasta olur vs vs. Lütfen deneyimli anneler bana yardımcı olabilir mi?
3-6 kilo alınan bez ( bir avuç kadaar :) ) bebeğin kalça yapısına zarar mı verir yoksa arkadaşım sallamış mı ben ilk defa duydum da böyle birşey