Tahamine7341 Dlkzz daha 2 hafta varda hoca yapmicam dedi tedirgin oldum ilk bebek 26 haftalik doğumla kaybettim kuvoz fobisi oluştu inşallah gerek kalmaz cok tesekkur ederim