Nur_l Aysegul57 canım sağlık ocağında veya kadın doğum doktoruna soylersen mide yanması için şurup vericektir o iyi geliyor
Sadiyes Evettt ben de de başladı rennie duo aldım gece yatmadan 1 ölcek içiyorum yanma yaptığı zaman. Doktoruna sor içebilirmiyim diye yinede tabi.
16Kubra-fatih49 Kızlar yaa 27+6 olduk amaaa bulantim ve mide yanmam cok var ne ictiysem ne yediysem geçmiyor saat gece 2 3 lerde uyanıyorum