Kızlar veteriner arkadaşım asla içmez sağım süt çünkü içerisinde ki bakterriler kaynatsanız bile ölmeyip aksine çoğalır der hep o yüzden bence panik yapmayın her türlü riskli zaten sağım süt tüketmek. Hayvan ilaçlı ve aşılıysa bir şey olmaz. 2 haftayı zehir etmeyin kendinize. Allah korusun bulaş varsa bile doktorunuz hemen müdahale edecektir.