Kayaozge bizimki ölçümden ölçüme değişir dedi. Kendi doktorum hastaneden ayrıldı o böyle bi gerilikten bahsetmemişti. Bu doktora geçtiğimizden beri yani 2 haftadır buna kontrole gidiyorum, 2 haftadır gerilikten bahsediyor anlamadım gitti. Doğuma da az kaldı ne yapacağımı kime gideceğimi şaşırdım