ezgiiremuyar22 Bu durumu yaşayan varmı acaba protein geçen tahlilde eser birim çıkmıştı bir hafta sonraki tahlilde 3 birim çıktı doktor normal doğum riskli olabilir dedi. Bu durumu yaşayan varmı 37 haftaligiz