Kızlar bugün çatı muayenem vardı doktor biraz dar olduğunu ancak normal doğuma engel olmadığını söyledi 2 cm açılmam varmış 38 haftalığım sizde ne zaman doğum olur başına gelen var mı daha ne kadar beklerim bide muayene sonrası kanamam oldu sizin ne kadar sürdü ?