_tuuggcce_ Kızlar 16+2 yim bugün aşırı derece halsizlik, baş ağrısı var ve üşüyorum. Eşim ateşin yok diyo ama sanki var gibi ya da çıkacak belli. Hafif öksürük başladı zaten. Duş alsam iyi gelir mi yoksa daha da çok hasta eder mi? Ya da başka ne yapabilirim?
pelsin72 _tuuggcce_ duş al bence duş rahatlatıyor ferahlatıyor ama aldıktan sonra uzan üstünü ört salgın var oda olabilir ama bence başta böyle halsiz bitkindim hararetim vardı
Seyma-95 _tuuggcce_ ılık bi duş al iyice kurulan ve yatağa girip uyu terle ben terleyince kendime gelmistim😊