Bende de kist var , boyutlarına bakıyor doktor . Ultrason verdi onu çektirdik, hamilelikte kiste herhangi bir şey yapılmıyor . Bazı gebelerde kendiliğinden gidiyormuş ama gitmese bile doğumda alıyorlar . Farklı bir bölüme yönlendirme yapmadıysa sorun olmaz