Pazardan biraz ısırgan aldım yemeğini yapmak için ama bilemedim yenir mi hamileyken sıkıntı olur mu yabani ot sonuçta netten baktım kesin bişey yok biri faydalı diyo biri zararlı diyo deneyen tüketen ya da fayda zarar durumu hakkında bilgisi olan var mı?