Gny18 Berna5 aptamil önermiyorum aşırı gaz kabızlık yapıyor. Şuan hipp organik kullanıyorum ikiz bebelerime, anne sütü de emiyorlar. Bebelac da denedim oda güzel 2 ay kullandım sonra hippe geçtim.
Paramedik16 Berna5 benim doğum yaptığım hastanede hipp ve sma kullanıyorum ikizlerim için sma almıştım ama gerek kalmadı şükür 🙏🏻🤲🏻
Berna5 Bende ilk çocuğuma hipp kullandım da 2. Çocuğum doğacak sanki sütüm olmayacak gibi hissediyorum