Melkur benim de öyleydi alt ast yükselmiş, kullandığım sadece vitamin vardı onu kestirdi doktor. Kullanmayı bırakınca yavaş yavaş düştü ve kaşıntılar gitti 🤷🏻♀️ eğer düşmeseydi artmaya devam etseydi bebeği sezaryenle alıyorlarmış çünkü gebelik sebebiyle yükseliyormuş bu enzimler. Bide kaşıntı için bı jel verdi resmen onun sayesinde geceleri 2-3 saat uyuyabiliyordum 🥲🥲