mrvkr53 1 buçuk sene önce bende anestezili çekilmiştim, uyuyup uyanmam yarım saat sürmüştü, uyandığımda her şey bitmişti hiç bişey hissetmedim, enfeksiyon olmayım diye 1 haftalık antibiyotik yazmıştı doktor onu kullanmıştım, 1 haftada birliktelik yasaktı, hastaneden çıkınca eşimle kahvaltıya gitmiştik ağrım sızım hiç bişeyim yoktu ☺️ birde yanınıza orkid almayı unutmayın, ilacın etkisiyle 2-3 gün kadar hafif lekelenme yaşanıyor