GamzeDmrkrn Reglime 3 gün var pembe lekelenme oldu reglim düzenli normalde yerleşme kanaması olabilir mi nasıl ayırt edebilirim
ilgihazaal GamzeDmrkrn benim de uc gun once lekelenme oldu:) ped koydum ama devami gelmemişti. O şekilde regl olmadigini anladim:) hayırlısı olsun
Mothertea GamzeDmrkrn o yerleşmeden sonra 3 gün geçmişti betam 14 cıktı bebek yerleşti büyük ihtimalle canım hayırlı olsun
adatuna Regle 1 hafta varken erken gebelik testinde çıkıyor, yerleşme kanaması olduğunu ancak doktorlar anlayabilir. Test yapıp net bilgiye erişebilirsiniz.
Mothertea emir_01 saniyelik bir şey sürdü iki üç damla pembe kan geldi daha gelmedi uzun sürmüyor öyle