Deniz3440 Mart anneleri hepiniz doğurdunuz bi ben kaldım galiba😂😩😩39+2 den selamlar ne gelen var ne giden çat diye çatlıcam imdatttt😂
Cansu_42 Deniz3440 ben beklemedeyim valla son 9 gelen giden yok önceden haftada bir sancım olurdu şimdi oda gitti 😂😂
Deniz3440 Cansu_42 aynen benimde öyle iki hafta öncesine kadar ara ara sancılarım vardı hepten kesildi nasıl doğurcam bilmiyom artık😂😂
Cansu_42 Deniz3440 bana doktor ilk gebeliğin uzun sürecek demişti bakalım 40 haftayı doldurup suni sancıyla mı doğururum yoksa bir kaç gün erken mi gelir bilemiyorum sağlıklı gelsin de beklemeye razıyım ☺️
Deniz3440 Cansu_42 Bana hep erken doğum dendi ilk hamileliğim degil üstelik daha doğacak bakalım 😂😂Sağlıkla gelsinlerde inşallah beklicez başka yolu yok 😃
Deniz3440 Mommm03 Gözün aydın sağlıkla büyütün inşallah🤲🏻Allahım darısı başıma karnım taş gibi çatlıcam artık😂
Mommm03 Deniz3440 sağol âmin inşallah darısı başına inşallah kontrolü aksatmyn bizimki kaka yaptıgı için doğuma aldılar yoksa daha gnm vardı
Edadokumaci Benimde 27 Mart da doluyor hala hiçbir şey yok ilk gebeliğim normal doğum istiyorum korkuyorum nasıl olacak sancım da yok 🥲
Sacmalama_engiinn Deniz3440 benim doğum tarihi 31 mart gösteriyor 15 gün var dahaa zaman geçmiyor 🤦♀️
efeninannesiii_ Deniz3440 bide ben varım. Oğlum sağolsun o kadar tembel ki daha nstde sancı bile çıkmıyor.🤢🤢🤢
starrysky Deniz3440 yalnız değilsin😂 ben de bekliyorum günlerimiz aynı benimki de gelmiyor bir ara geliyor gibi yaptı sancı nişan geldi ama açılma yoktu şimdi yarım santim açıklıkla bekliyoruz ama sanki hep hamile kalacağım asla zaman geçmiyor🥺
Sule__ Uygulamaya göre son 10 ama oğluşumun gelmeye hiç niyeti yok ne nst de sancı var ne de yalancıktan bel ağrısı 😂🤦♀️
2baybannesi Serap32 evet sağlıkla kavusalim miniklerimize 💙😍 sezeryan sizinde sanırım endişeleriniz var mı benim de kızım da zorunlu sezeryan oldum şimdi urkuyorum bir yandan acbaa ikinci sezeryan nasıl olacak diye