-Beyzanurr Kızlar bu sabah ilk defa bebeğimin hareketini hissettim karnımda kelebekler uçuştu sanki çok güzel bir duygu hala etkisindeyim 🙏🤩
Minis122 -Beyzanurr ilk hissedince insan cok mutlu oluyor bende oleydik suan 20+4 olduk. Surekli hissedoyorum ve hala. Heyecanlaniyorum 🥰🥰
Hayriye1234 -Beyzanurr oyy harika ya 😍 ilk gebelik mi. İkinci gebelikte daha erken hissedilirmiş öyle diyorlar. Ben de merakla bekliyorum 🥰
-Beyzanurr Minis122 evet gerçekten ben ne zaman hissedicem diye sabırla bekliyordum çok güzel bir his 🥰
Minis122 -Beyzanurr 🥰🥰 bundn sonra hep hissedersiniz sirt usttu yatip dinleyin daha sık hissederseniz. Saglikla gelsin minik