Asena001 17.haftada gelmişti benimde, mantarmış ama kaşıntı koku kesik akıntı falan bi belirti olmadığı için anlamamıştım 6 günlük bi fitil yazmışlardı. Sizde mutlaka doktorunuza iletin bol bolda su için. Pamuklu bol iç çamaşırı ve kıyafetler giyin günlük ped vs vajinanın hava almasını engelliyor öyle şeylerde kullanmayın. Stres yapmayın basit bir şeydir inşaAllah ♥️