mjgnylmz-21 Parmaktan ölçüyorum Açlik 68 75 felan tokluk 101 bazen 98 105 Düşükmü sizce bnde bi sknti yok bebege zarari varmidir yarin doktoruma atcam ama korktum. Yinede
aseldurununannesi_ mjgnylmz-21 benim açlık 70 tokluk 92 çıkmıştı doktor gayet iyi Demişti yüksek olmasından iyiymiş rahatsızlık vermiyorsa baş dönmesi falan gibi
Merakliana6 Evet baya düşük sizin hiç eliniz ayağınıza dolaşmıyor mu bu şekerle ben 76 yı görsem baygınlık geçiriyorum resmen.
Merakliana6 Şuan insülin kullanıyorum ilk gebeliğimde de kullandım doktorlar düşük olmasından sa yükseği tercih ederiz diyorlar
Tuba- Benim şeker yüklemesinde yüksek çıkmıştı. Açlık 70 ile 100 arası toklukta 100 ile 140 arası olması gerek demişti doktorum da bana çok şükür düzene girdi diyet ile ilaç kullanmadan