Kızlar 42 gün oldu kürtaj olalı ama hala adet olmadım bugün doktora gittim kürtajdan sonra bu şekilde düzensizlikler normal dedi bir de kan verdim hamilelik ihtimaline karşı ama hamile de değilmişim aranızda kürtaj olup geç adet gören varsa yardımcı olabilir mi rica etsem 🙏🏻