guzelanne01_ Sevddos 12 haftalık gittim geç döllenmeydi benim haftasını yakalamaya başlamıştı 12+6 dedi doktor ve %99 erkek dedi 25 haftalığım şuan
Basak3503 Ben 12+5 gibi öğrendim %80 kız ama ne olur ne olmaz bekleyelim biraz daha demişti :) şimdi 14haftalık olduk haftaya kontrolde netleşir herhalde:)
LMB Biz 11 haftalıktık doktorumuz tahminde bulundu 15.haftamızda tahmini doğru çıktı 🥰 kızım erkenden gösterdi kendini
guzelanne01_ Sevddos inşallah canım bende çok merak ediyordum 💙Benim 2 haftalık geç döllenmeydi haftasını yakaladı hamd olsun 🌸
Fatoooooommm Sevddos özelde öğrendim ama devlette 13+1 de falan söyledi acile gitmek zorunda kalmıştım devlete acil de ki kadın doğum doktoru da söylemişti erkek bebek diye