berivanarkac15 Arkadaşlar kızıma eşimle Asuman ismi koymaya karar verdik görümcem önerdi bize hani sadece öneri söyledi illa koyun demedi tabi eşimle bizim hoşumuza gitti ama bazen diyorum ki acaba olmasa mıydı sizin düşünceniz neler??
ilkimgk berivanarkac15 Asuman koyun Asu diye seslenirseniz daha güzel olabilir . Asuman güzel isim ama bebekken nasıl durur bilemiyorum
KLORAKHANIM Asuman benim için sadece mirkelam 🤷♀️ özür dilerim ama ben daha cocuktum sarkiyi dinlerken bile ne kotu isim derdim, simdi buyudum isim guzel geliyor kulagima ama ön yargi iste 🤷♀️
berivanarkac15 KLORAKHANIM banada güzel geliyor ama benim ailemde bazıları hani büyük kadın ismi diyorlar 🤔😏
Zeynepozcan berivanarkac15 o büyük kadın büyürken sanki çocuk olmamış mı🤣🤣 ay boşver öyle söyleyenleri senin eşinin hoşuna gittiyse gerisinin pek de önemi yok
Merakliana6 Ay küçücük çocuğa da Asuman denmez ki 😂😂😂 ben sevmedim Daha minnoş tatlı isimler düşünün derim
berivanarkac15 Merakliana6 biz doğulu oldugumuz için eşimin önerdiği isimleri duysanız bu isme şükredersiniz o açıdan bu ismi kabul ettim ya ama yinede arada kaldım 🙈😄
Armess_loya Asuman isim olarak ağır bir isim, güzel yada kötü isim demekten ziyade, kişiye göre değişir tercih meselesi. Demek daha doğru olur 🌸🌸