Benim 6 aylıkken sol bacağımda agrı başladı sanırım pelvikten gelen agrı bacağıma vuruyordu doktor normal demişti bacak ağrısı için hiç geçmeden hep ağrıdı yürürken oturup kalkarken yatakta sağa sola dönme vs şu an son ayımızdayız hala agrım var ama şu 1 haftadır daha çok pelvik bölgesi agrısı hissediyorum önümüzdeki günlerde kontrolüm daha