GSerra_ benim de nasipse inşallah haziranda doğumum olacak, beyaz gecelik sabahlık takımı aldım fotoğraf çekilmek için, onun dışında ilerleyen haftalarda kısa kollu düğmeli pijama takımı alacağım. Evde de var yakınlarım onları da koyarım diye plan yapıyorum bakalım inşallah. Bence beyaz tek başına olmaz ama fotoğraf için de en güzel beyaz ☺️