Nuraydiyebiri İşte ben de kanama olana kadar memnundum. Ama bir şey yok diyip beni eve yollaması. Bir de ultrasonla baktı rahim ağzında incelme yok sesi. Onun dışında iki doktor var derken. Bilemiyorum bebeğime zarar gelebilirdi onu dinleseydim. Bi de bana dedi ki kanama devam ederse mesai saati dışında Bölgeye git. Ee o zaman ben niye özele geliyorum ki yani .