Zekiye16 Kızlar belim çok ağrıyor ve 28+1 deyim daha oğlum hep çok hareketliydi ama bugün çok durgun normal mi
Esra_57 Zekiye16 nasıl bir bel ağrısı olduğu önemli sanırım benim ki bıçak saplanır gibiydi 4 cm açıklığım varmış nasıl bir ağrı senin ki
Tubazeynepalin Zekiye16 yok kuzum benim de adet sancısı givi sancılarım vardı erken doğum sandım gittim sancı falan çıkmadı vücut kendini doğuma hazılıyor
Tubazeynepalin Zekiye16 sık ve düzenliyse sürekli geliyorsa doğum sancısı ve gittikçe artıyprmuş ama diğer türlü sabit düzensiz adet ağrısı gibi olanlar yalancı sancı 😄