Kızlar bugun 37 haftalıgız doktor bugunden snra normal doğurablrsn dedi çatalıma bakti hersey smdilik normal ama ben cok korkuyorm kaygiliyim nasıl yapcam vaz mı caysam sezeryan mı olsam diyorm normal dogumda en cok korktgm sey ıkınırken gücüm yetmezse cocugun kafası cıktgı an yorulursam tükenirsem en cok bundan korkuyorm yardm edin cok endişeliyim bu haftadan snra normali bekliyoruz allahın ıznıyle