ttgb38 Daha öncede kasılmalarım olduğunu yazmıştım nerdeyse bütün gün sürdü doktora gitmedim ara ara yine kasılmalar oluyor fakat bugn afedersiniz vajinamda acayip bi ağrı var ayak ayak üstüne atmaya kalksam yada yürümeye kalksam tıkanıp kalıyorum çok tuaf bi ağrı lütfen yardım edin daha 34. Haftamdayım neden böyle oluyor normal mi?
sudamlasi ttgb38 çatı ağrısı olabilir. Bu bahsettiğin şeyi 6 haftadır çekiyorum😒ama kasılmalar için mutlaka doktoruna görün.
BuroMert ttgb38 bende 34 haftaligim kasilmalarim var ağrıda ara ara oluyor bence doktora git çok agriyosa ağrı çok şiddetli değil benim bence git doktoruna en iyisini o bilir
Blackmelody ttgb38 ohoo bende 34 haftalığım ama bu çatı ağrısı bende 8haftadir var biraz yorulayim zor yürüyorum hem de 😮 doktora sordum normal dedi kendini sıkma.
ttgb38 asilsmom Yurt dışındayım öyle doktorumu arayıp soramıyorum kafama göre gidemiyorum o ne zaman çağırırsa o zaman 😐 kanama su gelmesi düzenli sancı olmadan gelme diyo bebekte hareket ediyorsa üstelik korkma diyo hep Türkiye gibi değil ki maalesef 😔
Ruyaaa 34+4 um bende yururken bazen durup kaliyorum sanci gibi griyor sonra geciyor 8inde kontrole gidicem bakalim ne dicek ama doguma hazirlik kasilmalari olabiliyormus bu haftalarda yinrde doktora gorunmekte fayda var gecmis olsun :)
Cansuercan ttgb38 benim sabah kalkınca oluyoo oo bikac saat boyuncaa resmen ilk kalkip lavaboya zor yuruyorumm 🤦♀️