Arkadaşlar 2 gün önce kanal tedavisi yaptırdım. İlk seansiydi çürük temizlendi geçici dolgu koyuldu. Ama disimde ağrı var hala. Doktorum 1 haftaya kadar agri olabilir dedi. Sanki bu ağrı hiç geçmeyecek gibi geliyor 😞 böyle Bi durum yaşayıp ağrısı sonradan geçen oldu mu ?