nnisanannesiii Kızlar 36 haftalık hamileyim bugün ilk defa alttan muayene yapıldı eve geldiğimde hafif lekelenme gördüm muayeneden sonra olabiliyormuş aranızda bu durumu yasıyan var mı
DerininAnnesi35 nnisanannesiii doktorum birkaç gün süresinin normal olduğunu söylemişti. Benim de birkaç günü bulmuştu
DerininAnnesi35 nnisanannesiii en son muayenede çok kanamam olmuştu ama o zaman doğum için de tetikledi herhalde. Ertesi gün doğumum olmuştu zaten.