Nagihannn789 Belinay mira Ceylin kamelya Eliz bunlarda güzel Bende Belinay yada nazlihan koymayı düşünüyorum benim de doğuma son 2 ay kaldı isimde bizde karar veremedik
Ruhsar35 Bende şuan çok kararsızım canım elisa ismini beğeniyordum ben ama anlamını araştırınca pek iyi değilmiş şaşırdım bende birde masal ve eslina ismi hoşuma gidiyor ama kararsıZım🤭
AlmilaninAnnesiii Hmry Almila ❤️ kızımıza bunu koyacağız bizde kime onersem hemen hemen hoşuna gidiyor koymayı düşünüyor hoşunuza giderse diye 🥰 Kırmızı elma yanaklı demek eski türk isimlerinden 😊