asilsmom Kız bebek isim önerileri alabilir miyim? İlk adı Nisan olucak bu ismin yanina yakışıcak bi isim bu-la-mi-yo-rum!!!🙈
burcuozturk Bi tane isim neyinize yetmedi anlamadım🙄 bu cocuk hayatı boyunca uzun uzun isminimi yazcak sınav kağıtlarına kodlucak ne gerek var çağırırken iki isimlemi çağırcan yeter işte nisan ismi anlamıyorum ya 😫😫
Elaylama burcuozturk artık optik kodlama yapılmıyor kalktı o iş ama nisan tek başına gayet güzelmiş 🧡
asilsmom burcuozturk biz nisan ayinda evlendik bebegimde nisan ayinda dogucak insallah ama bu ismi sevmezse diye ikinci bi isim arıyorum sakin ol resmen isyan etmişsiniz😂🙊🙊
Prensimingeliyo asilsmom ya cnm boşver insanları onların sevip sevmemesi hiç önemli değil sizin kararınız sonuçta Hem Nisan tek başına güzel bence
burcuozturk asilsmom sevmeme diye bi olay olamaz 😃 güzel nisan ismi bence kimse ismini kendi seçmiyo ailesi seçiyo sonıcta isyan değilde bazen görüyorım böyle tek isim yetmiyo kimseye ondan😃😃
Merveee277 asilsmom peki iki isminide sevmezse 😝 iki isimli biri olarak iki ismi tekrar düşünmenizi öneririm gerçekten zorlandığımız alanlar oluyor
Englishteacher Bence ilerde iki isimden şikayetçi olabilir ki çevremdeki çoğu insan şikayetçi Bence Nisan harika bi isim ve tek başına yeterli ❤️
Englishteacher Aryamom- orta okul lisede okul tarafından yapılan denemelerde kodlama yapılıyor ama🤔 uzun isimli çocuklar zorlanıyor sonuçta