Sevgi8 Kızlar çocuk doktoru arastiryrm öneriniz varmı hayat hastanesine çok yakınım oraya giden varsa yazarmsinz . Önerilere açığım
OZKUP453 Sevgi8 merhaba 2.5 yildir Erol comarta gidiyoruz ve çok memnunum. İnşallah diğer bebeğim de de Erol hocayla devam etmeyi düşünüyorum
Aytensezgin Sevgi8 oğlum 6 yaşında doğduğundan beri umi plazada ramazan harmancıya gidiyoruz kesinlikle tavsiye ederim