Ecmsrn geçmiş olsun ben ilk düşük ve kürtajdan 6 ay sonra kaldım tercihim bu yönde oldu psikolojik açıdan. Ama doktorum da 6ay ara verin dedi vücudun toparlamsı için.
6ay sonra hamile kaldığımda 7haftalıj kalbi durdu yine kürtaj oldum bu defa 3ay bekle dedi ama ben 2 ay sonra hamileydim. Şu an doğdu 40ı çıkacak inşallah