Kızlar ovulasyon testim bugun baya silik çıktı dün sanırım pik gördüm ve dün değerlendirmedik misafirler vardı.
Şansı kaçırdım mi simdi ben çatlama oldugu zaman iliski olsa daha az mi olur tutma ihtimali
Kusura bakmayın sak diye boyle bir soru sormak istemezdim ama bu konu da bilgi sahibi değilim ilk defa yumurtalam testi yapıyordum