Sgkrkmz Anneler merhaba 2.trimester de fazla idrar sorunu yaşayan var mı geceleri aşırı rahatsız oluyorum tuvalete kalkmaktan bir hal oldum dışarı doğru dürüst çıkamıyorum hemen sıkışma oluyor
Bulbulyuvasi Sgkrkmz bende o haldeyim öksürsem altıma kaçıyor ama tuvalete gidince damla damla işiyorum anlam veremedim
guzelanne01_ Sgkrkmz benim Gebeliğimim tek belirtisi sık wc ve artarak devam ediyor Geceleri 3 4 kere gündüzleri sık sık 15 20 dakikada bir
Hilal2901 Sgkrkmz çok normal hiç merak etme. Bebiş henüz yukarı çıkmadıgından mesaneye baskı yapıyordur. Son trimesterde de çok büyük oldugundan mesaneye baskı yapıyor😂 günde 2 litre su da içinde saat bası tuvaletteyim😂 29. Haftadayız
Sgkrkmz @Bulbulyuvasi herkes normal diyor ama ben artık halsizlestim gece uyku yok sabah bir yere çıkamıyorum bir de öyle bir baskı veriliyor sanırsınız 5 gündür tuvalete cikmadim
Sevgi56 Sgkrkmz idrarda enfeksiyon varmı acaba, yaparken yanma falan. oda çok sık idrara çıkmaya sebep oluyor çünkü
Bulbulyuvasi Sgkrkmz başka bir sıkıntısı olmasın mazallah benim çok idrarım gelmiyor büyük abdet de dahil bilmiyorum ne yapacağımı
Fulyacoban Sgkrkmz 3. trimester daha sıkıntı onu söyleyeyim resmen seyyar tuvalet gibi geziyorum ortaklıkta birde bebeğin sürekli içinde hareket halinde olması iki kat tuvaletinin gelmesine sebep yazarken bile tuvaletim geldi 😂😂😂
Happyymom1 Sgkrkmz ben de o şekildeyim tuvalete gittiğimde baskı hissi ve azıcık idrar çıkıyor sadece
Sgkrkmz @Fulyacoban herkes onu söylüyor 3.trimester daha fena idrar konusunda diye ancak ben idrar enfeksiyonu geçirdim ondan kalma olabilir mi
Fulyacoban Sgkrkmz o da bir etken olabilir tabiki çok dikkat etmek gerekiyor hamilelikte idrar enfeksiyonu çok zararlı