Merhaba hanımlar
Umarım herkes iyidir bebisler de sağlıklı 🥰
16+3 hamileyim, bu hafta ile ay hesaplamasını bir türlü çözemedim. Bugün kontrolümüz vardı doktora da sordum aynı şeyi sen sorana ay bilmiyorum biz hafta olarak hesaplıyoruz de dedi. Ama ben yinede ay olarak da bilmek istiyorum ya sizlerinde bilgisini duymak istiyorum bu konu hakkında ☺️