_hilal07 Benim 2,8 çıktı tsh. 5+5 haftalık hamiyelim. Genelde 2,5 altında olması istenir ya. Acaba bi sorun teşkil ediyor mu? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim
Narinsuu _hilal07 7 mi 8 mi çıkmıştı. Şimdi 0.2 şükür. ilaçla düşüyor korkulacak bsiey değil hiç takılmayın.ilac bile başlatmazlar size büyük ihtimal
Sbs4 _hilal07 2.9 çıktı ilaç başladı doktorum endişeleneceğim kadar yüksek olmadığını ama kontrol altında tutmamız gerektiğini iletti 🙏🏻
Minis122 _hilal07 benm 3.53 leri gormustu ilac kullaniyorum 2,33 dusurduk 2 gun kullanmadim ilacı 2.9 olmus hemen doktorum aksatmadan kullan dedi devam ediyorum yuksekligi erken doguma ve dusuge sebepmolabiliyormus ama ilaci kullanirsaniz hic bir sikinti oaz demisti. Sukur hicde birsey olmadi suan 20+4 haftaligiz
_hilal07 Sbs4 değerlerimiz çok yakınmış. Haftaya cuma tekrar kontrolüm var o zaman doktora danışıcam ilaca başlatır mı başlatmaz mı bakalım ☺️
Nurlyy Minis122 benim de 4.5 çıkmış bugün öğrendim çok korkuyorum kızlar ya düşmezse ilaçla bile o zaman nolucak
_hilal07 Minis122 evet düşük yapabildiği için tedirgin oldum bende. Hepimiz sağ salim sağlıkla yavrularımızı kucağımıza alırız inşallah ☺️
Minis122 _hilal07 amin ins dpktora gosyerdinizmi siz spnucunuzu ben 7 haftalikken bakilmis ben sonucu gostermedim 10 haftalik tekrar gittigimde bakti yuksek dedi dahiliyeye gonderdi ole basladim. İlaca sukur suan. Normal seviyedee. Hic sorun yasamadim. Amin cnm ins 🥰
Mucizem33 _hilal07 benim 4 . Üzeri çıkmıştı 2 aydır tedavi oluyorum ve düştü ama ilaç kullanamaya devam
_hilal07 Minis122 bu tahlillerimi sağlık ocağında yaptırmıştım. Muayeneye özele gidiyorum. Dün gittiğimde de aklıma bunu sormak maalesef gelmedi keseyi görmek için çok heycanlıydımda 😊😊
Rmysarft _hilal07 sizin endişeleneceğiniz bir şey yok 0-4 arasını normal olarak kabul ederiz 2,40 ın üzerini takibe alırız değeriniz iyi.
91mer _hilal07 ilaç kullanmanızı isteyecektir dahiliye doktor bende kullanıyorum 20 haftalık suan 75 lik alıyorum kahve 30 dakak önce
Maya01 _hilal07 benim 2,76 çıktı dün dahiliyeye gitmiştim bu değer için birşey demedi ama imom diye bir takviye edici verdi iyot oranımın biraz düşük olduğunu söyledi bir sorun değil çok az sınırda kalmış ama önlemimizi alalım dedi
Rmysarft Cerenbuse 4 ve 4 sonrası ilaç başlanıyor zaten onu kontrol altında ilaçsız tutmak imkansız en normal değeri 2 ve 2,40 olması gerek 2,40 dan sonrası 3 4 gibi rakamlarda düşük dozla başlanır ilaca