merhaba daha önce de yazmıştım ama daha fazla kişinin olumlu hikayesini okursam kendimi daha iyi hissedicem 🥺 tüp bebekle hamileyim, 6. Haftada pıhtılı ve kırmızj bir kanamayla acile gittim orda kalp atışını duydum, şu an 7+3teyim maalesef 7. Haftada gece sabaha kadar süren pıhtılı kanamam oldu tekrar, sabahında doktora gittiğimizde bebek iyi ama kanama alanı var dedi. Fitil, iğne ve estroferm kullanıyorum ve tuvalete gitmek dışında hep yatıyorum. Şu an kanama kahverengi lekelenmeye döndü. Böyle bir durum yaşayan var mı daha önce acaba? Umarım sağlıkla kucağımıza almak nasip olur 🙏🏻